Twitter de Xanascat

El primer capitol d'un gran estiu

Coma-ruga Xanascat | Multiesportives - de de 13 a 16 anys - al
Publicat a

 

🌊 Un dia d’aigua, aventures i molta diversió! ☀️

Avui ha estat un d’aquells dies que deixen empremta als campaments: ple d’activitats variades, rialles i moments per recordar. Tots tres grups —egipcis, romans i mil·lennials— han tingut l’oportunitat de viure experiències diferents, però igualment emocionants!

Els egipcis han començat el dia amb una bona dosi d’aigua al BigSub, i a la tarda han continuat amb energia fent body board i participant a les olimpíades a la platja. Per la seva banda, els romans han viscut un matí molt actiu amb body board i olimpíades, mentre que a la tarda han posat a prova el seu enginy i orientació tot explorant els carrers de Coma-ruga. I els mil·lennials han invertit l’ordre: al matí han fet la gimcana d’orientació pel poble, on han pogut descobrir racons ben especials i, com no, refrescar-se al mític riuet, i a la tarda han gaudit de valent amb el BigSub.

Un dia intens, passat per aigua i ple de vivències que de ben segur continuaran fent créixer els vincles dins de cada grup. Els infants estan molt bé, contents i amb ganes de continuar aquesta gran aventura!