Torn del 10/08/2025 al 16/08/2025
Un final de colònies ple d’emocions 💫💖
Avui els infants han viscut un últim dia ple de màgia, somriures i moltes abraçades. Ens hem llevat d’una manera molt especial: baixant a esmorzar en pijama, convertint el menjador en una autèntica desfilada plena de colors i riures.
Després, ha arribat el moment de fer les maletes, i entre records i objectes que ens enduem a casa, també hi hem guardat totes les vivències i amistats que hem creat aquests dies.
Últim dia carregat d’emocions ✨🌊
Aquest matí, els nostres prehistòrics han posat a prova les seves habilitats al raid d’aigua. Han corregut, s’han mullat, han rigut i han treballat en equip per superar tots els reptes. El millor de tot ha estat veure com jugaven tots plegats, compartint estratègies i moments molt divertits.
Un Aqualeon màgic🦁💦
Un dia ple de baixades trepidants, piscines d’onades i moltíssimes rialles! Tots i totes hem pogut gaudir al màxim, compartint bons moments i aprofitant cada instant per estar junts. Les amistats que han nascut aquests dies s’han fet més fortes entre tobogan i tobogan.
🏛️ De la platja a l’antiga Roma amb la Josepa!
Aquest matí, els infants han fet l’última activitat que els quedava de les tres rotacions. Aprofitant un mar més que tranquil, tot ha sortit millor que bé. Tots i totes estan supercontents i es mostren molt participatius en totes les activitats.
🏹 De la punteria prehistòrica al luxe egipci
Avui, al matí, el grup ha seguit fent activitats de rotació. Els prehistòrics han fet escalada i tir amb arc… no us podeu imaginar quina punteria tenen! Els egipcis han baixat al mar per fer caiac, i ha estat un primer contacte amb el mar espectacular. Els més grans han gaudit d’un pàdel idíl·lic.
Després d’agafar forces al dinar, tots plegats; tot i que separats per grups de referència, han anat al poble a fer una orientació i a jugar al joc de l’intercanvi. Quina passada tot el que han aconseguit… ja us ho explicaran ells i elles millor!
Entre tirolines i ponts de mico, ens hem acabat convertint en uns autèntics experts del regne animal! 🐒
Avui hem estrenat les rotacions… i l’energia!
Els prehistòrics han tret el seu costat més “surfero” al paddle surf (tranquils, cap mamut ha patit en aquesta activitat).
Els egipcis han demostrat que no només construeixen piràmides, sinó que també saben enfilar-se com micos!
I els romans, amb un mar tan calmat que semblava una piscina, han gaudit del Ciac com si estiguessin de vacances al Mediterrani.
Un primer dia de moltes boniques històries
En arribar a l’alberg, els infants han deixat les maletes, s’han acomiadat de les famílies i han començat a descobrir l’espai que ens acollirà aquests dies.
Ens hem organitzat en tres grups: prehistòrics, egipcis i romans. Mitjançant jocs de presentació i dinàmiques divertides, han conegut els companys i companyes, l’equip de monitors i monitores, i les instal·lacions. També hem presentat la Gossip box, un racó secret i especial que ens acompanyarà durant tota l’estada per compartir emocions i pensaments.
