Twitter de Xanascat

🌊 Noves experiències i molta energia positiva

Coma-ruga Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 13 a 16 anys - al
Publicat a

Els nois i noies han començat el dia amb molt bon ritme i energia! Al matí, els medievals i els mil·lennials han tingut classe d’anglès, amb activitats dinàmiques i participatives, mentre que els boomers han navegat en caiac, gaudint del mar i de l’experiència amb seguretat i ganes.

A la tarda, els medievals s’han enfilat pel parc de cordes, superant obstacles amb coratge i col·laboració. Els boomers han continuat amb el seu aprenentatge d’anglès, i els mil·lennials han tancat el dia amb una sessió d’escalada i tir amb arc, on han demostrat concentració i esperit de superació.

Ahir, al centre d’interès, vam veure com en Josep, enmig del seu viatge pel temps, va participar activament en l’ensorrament de l’Imperi Romà. Va ser un moment decisiu que ens va fer pensar en com els missatges, les idees i els coneixements poden tenir un gran impacte a través del temps. Avui veurem on el porta aquesta nova etapa!

Un dia intens, profitós i amb moltes emocions compartides! 💪