Viatjar és un dret, la nova campanya de la Xanascat

Date

La nova Xanascat ja és a punt: hem creat una nova identitat de marca, estem millorant les instal·lacions i hem enfortit la personalitat de la xarxa fent-ne aflorar els valors. Per tant, el pas següent ha estat presentar-la al món. Com? Amb una nova campanya de comunicació.

L’objectiu, però, no quedava aquí, volíem que els albergs fossin l’excusa per sortir a descobrir el país. Perquè hi ha una cosa que teníem clara: tothom hauria de poder viatjar i descobrir Catalunya. Així doncs, per què esperar el mes d’agost per viatjar? Per què no aprofitem cada cap de setmana, cada pont i cada festiu per recórrer el territori? Haver d’esperar fins a l’agost és una injustícia.

D’aquesta idea neix una campanya que et convida a sortir de casa sigui l’època de l’any que sigui. Una campanya que presenta una llei, la nova Llei Agost. L’eslògan és clar: #ViatjarÉsUnDret.

L’estètica jurídica, l’enginy i l’humor són el motor d’una campanya que busca atraure especialment l’atenció dels més joves. Joves que sovint coneixen abans l’Argentina que l’Empordà, o Tailàndia que el delta de l’Ebre.

El conjunt de la campanya està format pels articles més sonats i té diversos suports, com anuncis de premsa, cartells exteriors, falques de ràdio i contingut per a les xarxes socials. A més, ­durant el llançament un microsite interactiu et permet participar en el sorteig d’unes petites vacances, el teu propi agost.

La joia de la corona és l’anunci televisiu que explica la creació de la llei. En aquest espot, un patufet idolatrat, senyeres per tot arreu i banyadors estampats recreen la Generalitat de Catalunya que —de manera exagerada— imaginen els joves. I és que se suposa que aquest és el lloc on s’ha proclamat la primera llei que imposa sancions tan positives com un cap de setmana a la muntanya. Viatjar és un dret i tens el deure de complir-lo.