Últim dia de les colònies! Quina pena que ja s'acabi
Bona tarda a tots i a totes! Ja esta aquí el final de les colònies. Un total de 7 dies que hem passat tots junts i juntes i hem gaudit de moltíssimes activitats i el més important de tot: hem conegut noves amistats que perduraran i ens ho hem passat súper be.
Avui ha sigut un dia especial ja que després d’esmorzar ens ha vingut a buscar l’autocar per anar a la platja de Riumar. A més el dia ens ha acompanyat així que ha anat rodó.
Els nens i nenes han pogut gaudir de varies activitats com el volley platja i el bodyboard, així com el bany lliure i jocs a la platja. Tothom estava fent el que més li agradava i passant-ho be amb els seus companys i companyes.
Un cop havent dinat han fet un taller lliure que era un resum de tots els tallers que han fet durant la setmana i han pogut fer polseres, ping-pong i ballar al ritme de la música fent diverses cançons de zumba.
Avui a angles ha estat el dia on tots els infants han presentat els seus projects. Tots han gaudit molt de veure el resultat del treball de tota la setmana i també de veure els altres treballs. Ha estat una tarda molt divertida
Ara ja estem tots ben nets i dutxats i preparats per a la discoteca que muntarem aquesta nit a l’alberg. Ens espera una nit per a recordar!
Només queda recordar que demà heu de venir a buscar els vostres fills i filles a les 16 a l’alberg!
Els veiem dema i moltes gràcies per a tot!
Atentament,
Equip de monitors i monitores
