Twitter de Xanascat

Torn del 13/07/2025 al 19/07/2025

Quart dia

Quart dia

Bon dia família! Avui al matí després de pensar una mica en què volem fer per al projecte hem començat a crear-lo!! Quines idees més xules que han sortit!

A la tarda hem seguit creant el projecte perquè el dia que vingueu els pugueu veure tots. I avui a la nit hem vist una pel·lícula i les monitores ens han donat crispetes! Bona nit família, ja només ens queden dos dies per veure'ns!!

El dissabte porteu un pen drive per passar-vos les fotos de les colònies

Publicat a
Planoles Xanascat | Art i creativitat - de de 8 a 16 anys - al
Tercer dia

Tercer dia

Bon dia família!
Avui al matí ens han preparat un super taller de pintura corporal i cada persona s'ha pintat o li han pintat diferents parts del cos, ha estat super guay!
A la tarda hem fet un joc teatral i després ens han donat un taller sobre ombres xineses. Més tard hem creat la nostra història per a representar a la nit.
Avui com totes les nits despres de sopar hem estat una estona llegint les notes de "Quet, El Porquet"
I a la nit per fi hem realitzat davant de tothom les nostres representacions d'ombres xineses

Publicat a
Planoles Xanascat | Art i creativitat - de de 8 a 16 anys - al
Segon dia!

Segon dia!

Bon dia!
Avui al matí han vingut unes persones i ens han preparat un circuit d'aventura en el qual hem fet tirolina, escala caixes i escalada en un arbre, ens l'hem passat molt bé.
A la tarda com feia molta calor tot el grup ens hem anat al riu a mullarnos i treure´ns la calor i després hem fet un taller de landart, que interessant el que es pot fer amb elements naturals!
A la nit ens han preparat una super gimcana per tot l'alberg.
Bona nit familia!!

Publicat a
Planoles Xanascat | Art i creativitat - de de 8 a 16 anys - al
Primer dia de contacte!

Primer dia de contacte!

Hola família!
Avui al matí les monitores ens han despertat amb un munt d'energia i música!
Després d´esmorzar hem fet un taller de figures de guix a partir d'un motlle d'argila i també hem estat jugant a diferents jocs.
A la tarda unes persones dibuixants de les revistes "El caball fort" i "El tatano" ens han ensenyat algunes de les seves tècniques per a dibuixar un còmic i més endavant amb les tècniques d'art hem realitzat un taller de dibuixar malament!
A la nit hem jugat al codi i hem corregut i rigut molt, bona nit i fins demà!

Publicat a
Planoles Xanascat | Art i creativitat - de de 8 a 16 anys - al