Torn del 18/07/2021 al 25/07/2021

FINS L'ANY QUE VE!

Bon dia!

Segur que teniu moltes ganes de veure els vostres nens. Ells a vosaltres també! Avui estan més nerviosos que habitualment.
Us deixem aquí les fotografies de grup que hem fet aquest matí.

Ens veiem en una estona!

Equip de monitors

isard

Súper ruta!

Bona tarda a tothom!

Quines rutes més txules hem fet! Hem fet una part de l'olla de Núria. Aquesta ruta té moltes possibilitats d'allargar pujant a molts cims o baixar cap al fons de Vall en moltes ocasions.

esca

Preparem la ruta

Bona tarda,

Un dia més a Vall de Núria. Un altre dia radiant.

Avui pel matí tots els grups han acabat de fer les rotacions d'activitats. Aquí us deixem un tastet d'imatges d'elles.

vaques

Increïble dia a Ribes de Freser

Molt bona nit!

Quin dia més txulo!
Pel matí hem baixat amb el cremallera fins al poble de Queralb on hi ha una cova ben txula. L'hem visitat; hem vist estalactites, estalagmites, columnes, sales, passadissos... Hem passat per passos molt estrets, ens hem embrutat de fang perquè havíem de passar a rastres i els ratpenats ens han passat a prop, molt a prop!

boulder

Un dia més a Vall de Núria

Bona tarda a totes i tots,

Un dia més a Vall de Núria, un dia més d'activitats, muntanya i diversió.
Avui pel matí els grups han continuat fent les activitats que els hi faltava per fer, orientació i barranquisme. Com a novetat hem tingut escalada en roca natural!
Entre dilluns i dimarts tots van aprendre les tècniques d'escalada i d'assegurament a la paret de l'alberg, i avui ja estaven preparats per sortir a escalar a la muntanya. La veritat és que han fet un bon paper! A veure si se us tornaran escaladors ara...!

rapel

Continuem amb les activitats!

Bona tarda a tots i totes!

Avui hem tingut un dia molt entretingut a Vall de Núria.

Hem continuat amb les activitats previstes. Escalada al rocòdrom, ràpel, barranquisme i orientació. Les activitats van rotant i cada dia els hi toca cada activitat a un grup diferent.

Per la tarda hem anat d'excursió al Pic de l`Àliga, el cim que tenim a sobre de l'alberg. La meteo era bastant incerta, semblava que s'hauria de posar a ploure aviat però tots estaven motivats per pujar al cim que tenim davant de casa. El temps ens ha respectat i hem pogut fer cim!

Comencem les activitats

Tenim ganes d’explicar-vos el dia d’avui!

Benvingudes i benvinguts

Bona tarda famílies!
Us demanem disculpes per no haver donat senyals de vida ahir, però no patiu, estem tots bé i ara us ho explicarem tot!

Ahir l’excursió va anar molt bé. Feia calor, però a mesura que anàvem pujant hi havia més aire fresc i la sensació era més agradable. El grup va pujar a bon ritme, vam parar a dinar al salt del sastre i vam continuar l’ascens. No us negaré que alguns després de dinar els hi costava caminar i només tenien ganes d’arribar a l’alberg! I això vam fer, arribar a l’alberg.