Torn del 10/07/2021 al 17/07/2021

8è dia - Comiat final

Bon dia, famílies!

Avui acabem aquesta súper estada d'excursionisme on ens ho hem passat genial!!!! Estem bastant cansats i segurament necessitarem dormir moltes hores aquesta nit...! Ahir a la disco ho vam donar tot i ens ha costat una mica adormir-nos...

Us deixem amb les últimes fotos per grups bombolla i grup sencer!

Recordeu que ens heu de venir a buscar AVUI a les 16:45 a l'estació de cremallera Ribes-Vila!

Moltíssimes gràcies!!! Sou genials!!!

L'equip de monitoratge

7è dia – Ascensió al Puigmal

Bona nit, famílies!!!

Avui estem molt emocionats perquè hem fet el Puigmal!!! 2911m, la muntanya més alta de l’olla de Núria! Al matí hem baixat cap al santuari i allà ens hem dividit en dos grups, la ruta llarga i la curta.

6è dia – Activitats, raid i banderes

Bon vespre, famílies!

Ens ha tornat a sortir el sol a la Vall de Núria!!! Avui estem molt contents perquè no hem passat gaire fred i hem pogut fer totes les activitats amb normalitat. Els Valandres s’han iniciat al barranquisme, Ortigues i Tora Blava han fet escalada en roca i Adelfes han batut rècords al circuit d’orientació!!! Els germans Adai i Arnau gairebé trenquen la barrera dels 20 minuts!!!

5è dia – Baixem a la civilització

Bon vespre, famílies!

Avui hem tingut un gran dia per Ribes de Freser! Al matí hem agafat el cremallera i a les 11h ens començàvem a equipar a baix al poble per anar cap a la Via Ferrata del granòfir del Roc de la Creu! Teníem Ortigues i Valandres a dalt fent la via i Tora Blava i Adelfes a baix al poble fent una gimcana de descoberta!

4t dia – El fred entra a la vall

Bon vespre, famílies!

Aquí seguim tots molt bé a Núria a la meitat de les estades d’excursionisme!!! Avui s’ha notat la baixada de temperatures, però tot i amb això no hem hagut de canviar de plans.

Els Tora Blava s’han aventurat al barranquisme, ben equipats amb neoprens, arnesos i cascos, i encara que l’aigua estava gelada s’ho han passat fantàsticament bé! Les Ortigues han completat el circuit d’orientació amb molt de ritme i han trobat gairebé totes les fites!!! I a les vies d’escalada en roca hem tingut Valandres i Aldelfes, grimpant i apretant fort cap amunt!

3r dia - Núria ens regala emocions

Bon vespre, famílies!

Avui seguim súper bé i, tot i el cansament, estem molt motivats!!! Al matí hem tornat a rotar en les activitats: Ortigues han provat el barranquisme, Tora Blava han recorregut el circuit d'orientació, Veladres han començat per l’escalada al rocòdrom i després descens de ràpel, i Adelfes s’han iniciat en el ràpel i posteriorment han passat al rocòdrom. Aquestes activitats ens porten al límit, ens confronten amb les nostres pors i en la majoria dels casos, acabem superant les nostres limitacions!!! Això sí que són uns bons aprenentatges!!!

2n dia – Comencem les activitats

Bona nit, famílies!

Avui ha sigut un dia fantàstic! Al matí hem començat la rotació d’activitats per grups bombolla. Les Ortigues han començat fent rocòdrom i ràpel en roca, els Tora Blava han començat pel ràpel i després han passat al rocòdrom, els Baladres han fet el circuit d’orientació i els Adelfes han fet iniciació al barranquisme!

A la tarda per grups hem fet una passejadeta de supervivència al bosc, identificant plantes comestibles i restes d’animals, i tallers de bivac, on hem intentat construir un aixopluc d’emergència amb cordill, branques i pedres.

Núria Xanascat | Excursionisme - de de 13 a 16 anys - al

1r dia - Benvinguts a Núria!

Bon vespre, famílies!

Perdoneu que ahir no teníem accés al blog, però avui us regalem doble entrada!

La caminada de Queralbs a Núria va ser espectacular! Una mica dura per alguns, no tant per d’altres, però tots vam flipar amb les vistes, les cascades, els arbres, les roques... 9km amb un desnivell positiu de 800m, gairebé tota l’estona feia pujada! Vam dinar al salt del sastre i vam arribar al monestir de Núria a les 16h.