Torn del 10/07/2022 al 17/07/2022

Dissabte i diumenge d'acomiadament

Us deixem un resum de les últimes fotos de les colònies!

Dissabte de jocs, massatges i relaxació, gimcana, piscina... i per la nit DISCO!!! Vam xalar i ballar com mai!

El diumenge va ser l'acomiadament, ens vam firmar les samarretes del Xanascat per tenir un bon record per sempre!

GRÀCIES A TOTS!!! Fins la pròxima!

Divendres

Bon dia famílies!!! Us deixem les fotos d'ahir divendres.

Pel matí vam fer la sortida amb kayak des de Garcia fins a Móra la Nova, s'ho van passar molt bé i van ser molt valents i valentes!!! Després ens vam dutxar tots i vam dinar.

A continuació vam acabar la película que teníem pendent i vam fer manualitats, vam berenar i cap a la piscina a superar l'onada de calor!

Per la nit vam fer un talent show que va ser tot un èxit, van participar tots mostrant-nos els seus grans talents i vam riure com mai! Una nit per recordar.

Dijous

El dijous al matí després d'esmorzar ens van fer una xerrada sobre el riu Ebre: la fauna i la flora. A continuació vam fer jocs esportius a la pista de l'Alberg i finalment vam anar a la piscina.

Per la tarda vam acabar la película que teniem a mitges i després vam fer una manualitat molt xula: el clauer màgic! Tot un èxit per als nens i nenes, els va encantar i ademés s'emportaran un altre record de les colònies.

Sobre les 5 de la tarda vam anar al poliesportiu i vam gaudir d'una classe de defensa personal dinamitzada pel director Xavi López, cinturó negre de judo.

Dimecres

Bon dia!!! Disculpeu la tardança, estem molt ocupats fent activitats i cuidant dels vostres fills, així que costa molt trobar un ratet lliure per penjar fotos, però no us preocupeu perquè estem tots genial i xalant de les colònies!!!

El dimecres al matí vam anar a Benifallet a fer l'activitat de les tirolines. Els nens i nenes van xalar molt i van ser molt valents!

Quan vam acabar vam tornar cap a l'Alberg a dinar i després vam mirar una película. Finalment vam anar a la piscina més estona del normal, ja que feia molta calor i necessitavem refrescar-nos!

Dimarts

Bona nit!!! Us deixem les fotos de les activitats d'avui dimarts.

Al mati ens hem despertat del bivac i hem baixat a menjar, ja que ens han portat l'esmorzar a l'ermita de Sant Pau.

A continuació hem jugat a jocs com "pedra, paper, tisora gegant" i sobre les 11:00h hem baixat a les piscines a refrescar-nos ja que feia moltíssima calor.

Després de dinar hem posat una película al menjador per relaxar-nos i després hem anat a la piscina per superar l'onada de calor.

Després del sopar ens hem dutxat tots i hem fet el joc dels "ous de drac", tot un èxit!!!

Dilluns

Bones, famílies!!! Disculpeu la demora, hem estat molt ocupats fent activitats i no hem tingut ni un segon per penjar les fotos, però ja les teniu aquí!

El dilluns al matí vam anar amb bici BTT fins a Benissanet i un cop allí vam parar per beure aigua i descansar. A continuació vam tornar cap a Móra la Nova pel mateix camí, i al arribar a l'alberg ens vam dutxar i vam dinar.

Mas de la Coixa | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al

BENVINGUTS AL MAS DE LA COIXA!

Bones famílies!!!

L’arribada va ser tot un èxit: vam fer jocs de taula fent temps fins que arribaven tots les nens i nenes, i quan ja estavem tots vam baixar a fer jocs de pista. Després de sopar vam baixar a la pista a fer jocs de coneixença com el pistoler, “peus quiets”… ens ho vam passar d’allò més bé tots junts!