Torn del 01/07/2022 al 10/07/2022
Acomiadament diumenge al matí
El diumenge al matí després de llevar-nos vam esmorzar i vam baixar les maletes al menjador. Mentre fèiem temps durant el matí esperant a que vinguessin a buscar als nens i nenes, vam firmar-nos les samarretes del Xanascat per tal de tenir un record inoblidable d'aquestes colònies.
Moltes gràcies de part de tot l'equip de monitoratge, us trobarem molt a faltar i esperem que gaudiu de l'estiu, de l'handbol i el bàsquet durant molt anys més... i de la vida! Us hi esperem l'any que ve!!!
Divendres i dissabte
Els últims dos dies van ser bastant intensos: vam iniciar el matí de divendres fent una lliga esportiva a la pista de l’alberg i després vam anar cap a la piscina. A la tarda vam fer un entreno de tècnica i el vam finalitzar amb partits. Per la nit va tocar bivac: vam pujar caminant amb les llanternes cap a l’ermita de Sant Pau i vam dormir a l’aire lliure mirant les estrelles.
Dijous
El dijous va ser un dia intens i diferent, ja que pel matí vam anar amb kayak des de Móra la Nova fins a Benissanet. Un cop allà, vam dinar a la sombra i a continuació vam jugar al parc i vam fer guerra d'aigua.
Per la tarda vam fer trekking, és a dir, vam tornar caminant des de Benissanet cap a Móra la Nova, fent diverses parades a la sombra per beure aigua fresca i també vam menjar un polo ben fresquet per superar la calor! Vam anar directes a la piscina a refrescar-nos i descansar.
Dimecres
Bon dia famílies!!! Us deixem imatges de les activitats del dimecres. Al matí teníem previst fer esports alternatius, però la pluja i el mal temps ens ho va impedir, així que vam aprofitar per fer un matí de massatges amb pilota i relaxació... tot un èxit!! Algun que altre va fer una bona "migdiada"...
Dilluns i dimarts
Bon dia!!! Us deixem un resum de les activitats de dilluns i dimarts!
El dilluns va ser un dia dur d'entrenaments i partits tan al matí com a la tarda, concloent cada entrenament amb una estona de piscina. A la nit vam jugar al "pichi" i després al "joc del poble".
El dimarts al matí vam fer una gimcana de jocs de pista i per la tarda fer entrenaments de handbol i bàsquet. Malauradament el mal temps ens va impedir anar a la piscina però després de sopar vam jugar a la "box" i vam riure molt.
Tarda i nit de diumenge
El diumenge després de dinar vam fer dues manualitats: per una part vam pintar el mural entre tots, i per l'altra banda vam dissenyar, construir i dissenyar la "box" per tal de poder-la utilitzar en els jocs de nit.
Després de berenar vam realitzar el taller les les bombolles i després vam tornar a la piscina.
A la nit després de sopar vam passar una bona estona realitzant proves amb la "box", en les quals es van conèixer millor i s'ho van passar d'allò més bé.
Diumenge al matí de defensa personal i judo
El diumenge pel matí vam realitzar una classe de judo i defensa personal en la qual els nens i nenes van aprendre algunes nocions bàsiques del judo. A continuació van anar a la piscina a refrescar-se abans d'anar a dinar a l'alberg i reposar forces per superar la tarda.
BENVINGUTS I BENVINGUDES AL MAS DE LA COIXA
Bon dia famílies!
Hem tingut un problema amb la connexió al bloc, però ja està tot solucionat i venim carregats de fotos dels dos primers dies.