Torn del 02/07/2023 al 09/07/2023

ASTRONOMY IN ESPLUGA 08/07

Bona tarda!

Això ja s'acaba i amb l'última entrada del blog us volem explicar que les presentacions dels projectes han estat un èxit rotund. Tothom tenia moltes ganes d'ensenyar la seva feina de la setmana i demà vosaltres també en podreu veure una mostra!

Tot l'equip de monitoratge estem súper contents amb les ganes i passió que han fet créixer els projectes. Ells ens han contagiat a nosaltres també!

A la nit tocarà cel·lebrar amb una discoteca i un petit pica-pica.

Ens veiem demà a les 12h!

Publicat el
L'Espluga de Francolí Xanascat | Astronomy - de de 8 a 12 anys - al

ASTRONOMY IN ESPLUGA 07/07

Bona tarda a tothom!

Avui al matí ens ha tocat una miqueta i hem anat fins el monestir de Poblet, un indret preciós i ple d'història. 

Per la tarda ens hem posat les capes d'herois i heroïnes perquè calia salvar el món. Un seguit de virus ens estaven conquerint el món i havíem de treballar en equip per aconseguir vèncer. Després de moltes proves i reptes, finalment ho hem aconseguit!!

Ara a la nit tocarà solucionar el misteri del Cluedo. Tots els personatges que han anat coneixent al llarg de l'estada els hi presentaran un misteri. El solucionaran?

Publicat el
L'Espluga de Francolí Xanascat | Astronomy - de de 8 a 12 anys - al

ASTRONOMY IN ESPLUGA - 06/07

Bona tarda,

Avui era el penúltim dia de projecte, i estem súper contents de dir que ja quasi els tenim enllestits. Ens morim de ganes d'ensenyar-los! Tots 4 grups estan molt emocionats amb el què en sortirà.

Per la tarda hem fet un viatge, però no a l'espai, sinó al món màgic de Harry Potter, on els nens i nenes han hagut de completar tasques, aprendre encanteris, fer pocions, aconseguir plomes d'animals fantàstics i obrir la caixa del tresor.

Publicat el
L'Espluga de Francolí Xanascat | Astronomy - de de 8 a 12 anys - al

ASTRONOMY IN ESPLUGA 05/07

Bona tarda a tothom!

Creiem que ja és hora de què sigueu coneixedors i coneixedores dels apassionants projectes que estem cuinant.

El grup APOLLO està construint una nau que de ben segur ens durà molt i molt lluny!

El grup ANDROMEDA està creant disfresses d’un sistema solar per poder fer una representació dels planetes i les seves curiositats!

El grup SPUTNIK ha començat a investigar quines són les contel•lacions que pertanyen a cada signe del zodíac i comença a buscar diferències i similituds dins de cada signe

Publicat el
L'Espluga de Francolí Xanascat | Astronomy - de de 8 a 12 anys - al

ASTRONOMY IN ESPLUGA 04/07

Bona tarda a tothom!

Amb el segon dia complert d'estada, els projectes comencen a agafar forma. Les idees són súper originals i ens morim de ganes d'ensenyar-ho tot l'últim dia. 

Per la tarda hem tingut la visita de Polaris, un grup d'astrònoms que ens han fet un tour per l'univers dins del planetari i que ens ha ensenyat a com construir un bon coet per anar a l'espai. 

A la nit mirarem les estrelles amb un telescopi, una experiència única!

Publicat el
L'Espluga de Francolí Xanascat | Astronomy - de de 8 a 12 anys - al

ASTRONOMY IN ESPLUGA 03/07

Bona tarda a tothom!

Avui el matí ha començat amb l'inici dels projectes d'astronomia. Els grups Apollo, Andromeda, Sputnik i Supernova han fet una pluja d'idees i segur que d'allà sortiran projectes espectaculars! Després, una estona de piscina per a combatre la calor.

Per la tarda hem escalfat motors amb una gymcana. Ni la pluja ha pogut aturar-nos!

Avui a la nit jugarem a la bandera, intentant conquerir el planeta de l'equip contrari.

Segur que demà serà encara millor!

Publicat el
L'Espluga de Francolí Xanascat | Astronomy - de de 8 a 12 anys - al

ASTRONOMY IN ESPLUGA - 02/07

Bona nit a tothom!

Ja som tots i totes a l'Espluga, preparats i preparades per a passar una gran setmana on segur que aprendrem moltes coses i ens ho passarem d'allò més bé.

Fins demà!

Publicat el
L'Espluga de Francolí Xanascat | Astronomy - de de 8 a 12 anys - al