Sumant moments a les colònies Multiesportives de l'Escala!

L'Escala Xanascat | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al
Publicat el

Bona tarda famílies!

Un dia més, aquí ens trobem per explicar-vos el dia a dia que estem passant en aquestes colònies multiesportives de l’Escala. Ahir a la nit vam tornar a rebre visites inesperades al nostre meeting point i les presentadores de l’Escala TV ens van informar de les anècdotes que van passar ahir als diferents grups d’illes. També vam veure un anunci publicitari sobre el reciclatge i vam riure bastant amb els tres personatges que van sortir. Seguidament, vam participar, per tutories, a un concurs de proves d’un minut que eren molt originals i divertides.  Ens ho vam passar súper bé! Finalment vam fer reunions amb els nostres grups de convivència i vam anar a dormir.

Aquest matí els més grans de les colònies hem fet ràpel i pàdel surf. Així doncs hem esmorzat fort i cada grup s’ha retrobat amb els seus monitors i monitores per començar a fer les activitats que ens esperaven. Ha sigut un matí molt intens i emocionant, ja que eren activitats molt dinàmiques i hem posat a prova la nostra capacitat de superar reptes. Els Madagascar i Sri Lanka hem fet snorkel i caiac. Hem tingut molta sort perquè el mar estava molt net i tranquil, i així hem pogut fer l’activitat amb les millors condicions.

Després de dinar hem iniciat els tallers a la pineda: tenim un slack line, taller de polseres i els monitors ens toquen la guitarra perquè cantem moltes cançons. A més a més ens podem emportar les tovalloles i estirar-nos còmodament per descansar una estoneta.

Per la tarda els petitons i petitones hem agafat el relleu als grans i hem fet ràpel i pàdel surf. El ràpel ha sigut una activitat molt emocionant perquè al principi ens feia una mica de por, però una vegada érem penjats a la paret, ja no ens ha pogut aturar res! Mentre els Madagascar i els Sri Lanka  ens ho passàvem bé al ràpel i amb les taules de pàdel surf, els Bali ens hem encaminat a la platja ben equipats amb els nostres neoprens, les ulleres de busseig i els tubs i hem baixat a la platja a fer snorkel i flanqueig – hem caminat per les roques i hem saltat a l’aigua des de diferents punts –. Ens ho hem passat súper bé! Els Hawaii hem fet l’activitat de caiac i hem pogut palejar fins mar endins. Hem jugat a posar-se drets al caiac i fins i tot hem visitat l’illa del Cargol, on hem fet el snack i hem saltat d’alguna roca molt xula que hi havia. Ha estat molt divertit. Ha estat un dia ben intens!

Aquesta nit baixarem a la platja i els monis ens han preparat dinàmiques de grup per poder fer una sessió de tutoria ben especial. A veure si hi ha sort i podem pendre un gelat de tornada. En tenim moltes ganes!

Ens veiem demà amb més novetats, seguiu-nos!