Ens divertim a l'Escala!!

L'Escala Xanascat | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al
Publicat el

Bona tarda a tothom, famílies!

La primera nit va ser molt moguda i emocionant, ja que vam donar la benvinguda a un munt de sorpreses que ens esperaven: primer de tot vam inaugurar la primera gossip box de l’estada, una capsa on els nens i nenes podem escriure’ns notes i reptes al llarg del dia i durant la nit les llegim i els fem. Ahir uns quants ja van haver de ballar i cantar en públic i ens ho vam passar d'allò més bé. Entre riures i balls, sense esperar-ho, van tornar a aparèixer al meeting point les presentadores de L’Escala TV, la Lluïsa i la Mercè, que van posar-nos al dia amb les anècdotes del dia que havien sigut més interessants i divertides i van donar la benvinguda al nostre reporter Charlie, que pobret va una mica perdut perquè està de becari a la tele i de vegades perd la connexió o no sap a quina càmera ha de mirar… A més, el càmera l’acompanyava, que és un noi molt divertit perquè ens grava amb la seva càmera gegant de cartró i ens fa moltes bromes. Quan en Charlie va marxar, va entrar la Tomasita la cubana, que és la dona del temps de l’Escala TV. Anava amb un parasol, crema a la cara, unes ulleres de snorkel i tota la indumentària de platja, perquè ens venia a explicar que havien pujat molt les temperatures degut a l’escalfament global. La veritat és que la Tomasita és molt divertida i trempada i se li nota la sang tropical. A veure si això de donar-nos la previsió meteorològica se li dóna bé i encerta que tots els dies de colònies volem sol. Una vegada van marxar, vam poder prosseguir amb el joc de nit del furor: una activitat on els nens i nenes, dividits en quatre equips, havien de trobar el màxim de cançons possibles seguint un temàtica o una paraula. Semblava senzill però quan ens posàvem a pensar en cançons que tinguessin la paraula “sol” no ens en sortien tantes… Malgrat les dificultats podem dir que ho vam aconseguir i a més vam passar una estona súper divertida cantant junts a l’alberg.

Aquest matí hem començat les activitats aquàtiques amb els nostres monitors i monitores! Els més petitons, els Madagascar, hem fet caiac i hem estat remant per grups de tres per aconseguir-nos desplaçar pel mar de l’Escala amb el nostre caiac. També hem fet jocs d’equilibris i ho hem passat genial. Pel que fa als Sri Lanka, hem descobert els peixets i els animals marins que viuen per les platges que ens rodegen, i a més hem saltat de pedres molt altes! Sort que anàvem súper equipats i equipades i era impossible fer-nos mal! No volíem marxar dels salts que ens han ensenyat i ens han encantat. Els teens hem fet pàdel surf i ràpel. La tutoria de Bali hem pujat pulsacions i ens ha envaït l’adrenalina, ja que el ràpel de l’Escala acaba a l’aigua del mar, i és súper emocionant anar baixant la roca fins arribar-hi. Els Hawaii hem provat el nostre esport preferit, bé un cosí, el pàdel surf! La veritat és que ens ha encantat jugar amb les taules de pàdel surf i el mar acompanyava molt per a fer aquesta activitat.

Per la tarda hem seguit amb les rotacions esportives, aquí no parem! Els Madagascar hem agafat el relleu als Bali i hem acceptat el repte de fer el ràpel sense cap mena de por! Res pot amb els petits de les colònies! Els Sri Lanka ens hem estrenat amb el pàdel surf i hem aprofitat el mar planet que teníem per fer alguns circuits i jocs amb les taules de pàdel surf, mentre que els més grans anàvem saltant per les roques que voregen el mar de la platja que tenim davant; aquests hawaians estem a tope! Els Bali hem utilitzat els caiacs per anar a visitar l’illa del Cargol i fer una petita ruta per les rodalies.

Aquesta nit encara ens esperen un munt de sorpreses: més visites inesperades i un concurs de minute to win. Sona interessant, oi? Doncs demà us expliquem com ha anat!