Començen les activitat esportives a l'Escala!

L'Escala Xanascat | Multiesportives - de de 13 a 16 anys - al
Publicat el

Molt bona tarda!

Com estem? Nosaltres súper bé!

Ahir a la nit vam anar a la platja amb les nostres llanternes!!! Allà vam fer equips i vam jugar al joc del FUROR!!! Vam cridar, riure i ballar molt amb els nostres companys.

Aquest matí ens hem despertat amb molta energía i preparadíssim pel dia d’avui al ritme de la música.

Hem començat les rotacions d'activitats de mar els 5 grups dels grans i ha estat una passada!!! Hem realitzat activitats com padel surf, caiac, bodyboard, snorkel i flanqueig litoral a la platja i voltants de la platja de l'escala. Els de caiac hem anat tant al matí com a la tarda a la illa del Cargol, una illa que es troba just davant d'una cala del poble de l'Escala, hem berenat allà mentres buscavem crancs.

Pel que fa els més petits, hem realitzat l'activitat de les OLIMPIADES DE L'ESCALA! Unes olimpiades especials que es duen a terme a la platja!!! Barrejats entre els mes petits hem fet diferents estacions i refrescant-nos ben sovint.

Després de dinar els grans hem fet el taller de mandales i avions de paper, on hem fet un concurs i, els petits hem fet cartells per a les habitacions per així poder identificar-les.

Pel que fa la tarda els més petits han seguit les activitats amb jocs d'aigua, on ens hem refrescat durant tota la tarda sota la pineda de l'alberg.

Els grans hem seguit amb activitats al mar durant tota la tarda amb normalitat ja que el mar ha estat molt tranquil.

Ara ens estem dutxant per preparar-nos per la nit que farem el mateix joc però ens dividirem entre kids i teens. Farem el codi secret on, guanyarà el primer equip que amb les llanternes descobreixi tots els dibuixos del seu pròpi codi.

Seguim exprimint al màxim aquesta estada per poder tenir moltes coses maques per explicar-vos!

Abraçades des de l'Escala!