Torn del 16/07/2022 al 23/07/2022

Fotos finals!

Bon estiu famílies!!!

Ha estat un plaer compartir aquesta setmana genial amb els vostres fills i filles.

Us adjuntem les fotos de grups amb les samarretes de l'EET i les gorres d'obsequi de l'AFANOC!!

FINS L'ANY VINENT FAMILIES!

Publicat el
L'Escala Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 13 a 16 anys - al

The last day!

Bona tarda famílies!

Ja casi arribant a la recta final…

Estem molt i molt contents i alguns i algunes volem que s’allarguin les colònies una miqueta més...

Ahir a la nit, vam sortir tots els infants dels grups de grans cap al poble de l’Escala, a la plaça de la Sardana, vorejant tota la costa pel passeig. Allà ens vam poder comprar un gelat i ens el vam prendre asseguts a la platja amb el nostre grup. Que bo estava!

Els grups de petits mentrestant, ens vam quedar a l’alberg fent la nit de relaxació i ens vam quedar tots adormits.

Publicat el

Últim dia de rotacions i classes d'anglès!

Bon dia famílies!

Esperem que estigueu bé perquè nosaltres seguim gaudint molt tot i la calor que està fent. Encara que, gaire no ens n’adonem ja que totes les activitats a l’aigua ens fan estar ben distrets i remullats la majoria d’estona!

Publicat el

Equador de l'Estiu És Teu !!!

Bona tarda, famílies!!!

Avui ens hem despertat amb un sol radiant aquí a l'Escala! Al ritme de la música com sempre i amb un mar espectacular per a poder començar les activitats a l'aigua a la magnífica platja que tenim al costat de l'alberg.

Pel que fa a el dia d'avui, els grups del matí han començat fent activitats esportives, amb quatre rotacions les quals tots 4 grups han pogut gaudir durant el mateix matí. En les quatre activitats ens ho hem passat genial i hem pogut disfrutar d'un mar molt pla, esport i els nostres companys/es.

Publicat el

Seguim amb les rotacions espotives a l'Escala!

Bona tarda, famílies! Com estem?

Per aquí l'escala seguim a tope en el segon dia de la setmana que portem d'activitats!!! Ahir a la nit vam donar-ho tot amb el codi a la sorra de la platja.

Publicat el

Comença l'esport i l'anglès a l'Escala!

Bona tarda famílies!

Després del joc de nit d'ahir a la nit, on vam desxifrar per equips el codi secret dels altres grups, avui ens hem despertat amb molta energia per encarar el segon dia d'aquesta nova setmana!

Dia de Vela a l'Escala!

Bona tarda famílies!

Avui ha estat el primer despertar a l'Escala, i hem volgut assegurar-nos que estiguis ple d'energia. Per tant, em començat el dia al ritme de la música fent un zumba per activar-nos.

Publicat el

Benvinguts a l'Escala !!!

Aquí teniu fotos de les dinàmiques de benvinguda que els hi hem preparat als vostres fills i filles!

Un cop acabades, hem anat directes cap a sopar. Aquesta nit ens espera la nostre primera tutoria, on començarem a agafar més vincle amb els nostres monitors, monitores de referència i els nostres companys. També ens ensenyaran tota la zona del alberg i el funcionament de tota la setmana, així com el planning d'activitats que ens espera, material que hem de portar...

Tenim moltes ganes de que demà comencin les activitats! I disfrutar d’aquesta setmana a l’ESCALA!!!!!