First day!

L'Escala Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 13 a 16 anys - al
Publicat el

Bona tarda famílies!

How are you? Aquí encara no ens ho acabem de creure però estem a punt de completar el primer dia complet de l’estada! Ahir va ser una tarda molt intensa: A mesura que ensacomiadàvem a la porta ja ens vam trobar amb un munt de monitors i monitores que ens van tenir jugant i corrents una bona estona. I es que si, aquesta estada serà una mica diferent a l’Estiu és Teu que coneixíem, perquè hem d’anar en mascareta i tenim uns grups de referencia molt tancats, però hi ha coses que mai canvien i es que estem trobant noves maneres de seguir fent amics i amigues i passar-ho súper bé! Quan ja vam ser-hi tots i totes l’equip es va presentar i després vam anar a sopar! Tot seguit quan vam sortir vam estrenar el nostre meeting point i allà estàvem la mar de tranquils i tranquil·les quan van aparèixer en Paco i la Lluïsa, els presentadors estrella d' Empúries TV! Ens van informar de què l'aigua del mar està pujant arreu i els habitants de les illes més afectades: Madagascar, Bali, New Zealand, Iceland, Hawaii, Sri Lanka hauran d'aconseguir conscienciar el Món sencer de la gravetat de la situació. A més, vam poder contactar en directe amb els enviats especials de la televisió, els flamants Charlie i Guillermeta, que van posar veu als greus fets que estaven passant en altres llocs costers de la terra.

Finalment vam dividir-nos per tutories i vam conèixer els nostres monitors i monitores de referència, vam fer jocs i vam aprendre una mica de l’estructura, activitats i horaris de la nostre estada. En un obrir i tancar d’ulls va ser l’hora d’anar a dormir així que vam pujar a les nostres respectives habitacions a acomodar-nos, instal·lar-nos i conèixer els nostres companys i companyes d’habitació i vam anar a dormir.

Aquest matí ens hem llevat beeeen d’hora (massa i tot) de l’emoció de poder començar les colònies. A més sabíem l’activitat del dia que era ni més ni menys que vela! Just després d’esmorzar ens hem encaminat cap al club nàutic de l’Escala on ens esperaven els monitors encarregats de l’activitat. Els Madagascar i una quants dels Sri Lanka dels  han estat els primers en pujar a la barca, on a més de fer un passeig han pogut portar el timó una estona i fins i tot saltar a l’aigua de la barca. Ha estat súper divertit!  Mentrestant New Zealand i els altre Sri Lanka han anat a fer un bany a la platja i després, per grups, tots han fet l’activitat.

Al acabar hem anat a un parc del poble a dinar un bon pic-nic i després d’una estona d’oci i joc ens hem encaminat de tornada al alberg.

Però no us penseu que això era tot! Els teens mentrestant s’han quedat a l’alberg mentre esperàven el seu torn de la tarda per anar a la vela i han fet una dinàmica súper divertirà que els havien preparat els monitors que es diu Save the egg, en el qual cada equip ha hagut de construir una fortificació amb materials variats per protegir un ou que els hem donat. A continuació han hagut de superar un seguit de proves: jugar al taboo, inventar anuncis d’objectes imaginaris i fins i tot copiar un text de punta a punta de la pineda... I tot això en anglès! Era molt important que s’ho prenguessin seriosament perquè el seu pobre ou patia caigudes i patacades en funció de la seva performance a cada prova! Finalment hem desmuntat les proteccions de l’ou i els que han sobreviscut han acabat al cap d’algun monitor o monitora.... Les coses que s’han de patir!!

A la tarda hem fet canvi, mentre els teens anaven a la vela els kids han pogut gaudir de l’activitat del Save the egg. Ja veieu, no parem. Quin primer dia més intens!

Finalment ens hem pogut dutxar i baixar a sopar. Ha estat un primer dia genial ple d’emocions i la veritat es que ens ho hem passat tots i totes de perles, no podem esperar a veure que passarà demà.

No podem esperar a veure que passarà aquesta nit, els nens i nenes encara no ho saben, però us podem avançar que el joc de nit d’avui exigirà que sàpiguen moltes cançons i que posin totes les seves ganes en cantar ben i ben fort!

Us enviem una abraçada des de l’Escala! A vegades us trobem a faltar, però se’ns passa ben de pressa perquè ens moríem de ganes de poder estar aquí, de colònies!