The last day!

L'Escala Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 13 a 16 anys - al
Publicat el

Bona tarda famílies!

Ja casi arribant a la recta final…

Estem molt i molt contents i alguns i algunes volem que s’allarguin les colònies una miqueta més...

Ahir a la nit, vam sortir tots els infants dels grups de grans cap al poble de l’Escala, a la plaça de la Sardana, vorejant tota la costa pel passeig. Allà ens vam poder comprar un gelat i ens el vam prendre asseguts a la platja amb el nostre grup. Que bo estava!

Els grups de petits mentrestant, ens vam quedar a l’alberg fent la nit de relaxació i ens vam quedar tots adormits.

Avui, tant grans com petits hem presentat els nostres projectes, els han gaudit molt veient tota la dedicació dels altres companys i companyes al llarg de la setmana. Hem vist diferents projectes; des d’una pel·lícula, passant per una cançó, una fira de jocs, una gimcana, etc.

Per la part d’activitats esportives, hem anat a la platja a acabar de gaudir de la Costa Brava i el seu bon temps fent bodyboard i jocs olímpics, diferents proves per grups reduïts. Ens ho hem passat molt bé i ens hem anat refrescant a l’aigua perquè avui ha fet molta calor.

Ara ja, anem cap a les dutxes i aprofitarem per començar a fer la maleta per demà ja tenir-ho enllestit.

Aquesta nit sabeu que ens toca...? Gaudir de la festa de comiat fent una discoteca!

Recordeu demà a les 12h a l’alberg de l’Escala!