Torn del 03/07/2021 al 10/07/2021

The last day!

Aqui teniu les imatges de final d'estada dels vostres fills i filles!

A estat una setmana genial i esperem que s'ho hagin passat molt bé!

Una abraçada molt forta de part de tot l'equip de monitores i monitors.

Publicat el
Deltebre Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 8 a 12 anys - al

Pojectes i platja! The Last Day!

Hola a tothom!

Avui ens hem llevat amb molta energia i preparats per l’últim dia d’activitats!

Després d’esmorzar, els Cargols Poma i els Aiguamolls  han pujat al bus i han anat cap a la platja a passar el matí. Després de fer jocs d’aigua i body board han arribat al alberg molt cansats però molts contents, han gaudit molt de les activitats del matí. Els grans s’han quedat al alberg mostrant els seus projectes d’anglès; el Deltes han presentat el seu CLUEDO i els Arrossars han fet un First  Dates. Han demostrat que han treballat molt aquests dies.

Publicat el

Segueix l'esport i l'anglès a Deltebre!

Hi everyone!

Avui ens hem llevat com cada matí al ritme de la música i motivats amb les coreografies dels nostres monitors i monitores!

Després d’esmorzar, els Arrossar i els Aiguamolls han fet anglès. Arrossars han fet un joc per que consistia en fer saber als altres les impressions que teníem d’ells i elles a partir de preguntes i quan han acabat s’han posat amb molta energia amb el projecte; avui ja han fet el primer pase sense papers. Aiguamolls han treballat en el seu projecte, i han acabat de fer les últimes proves del scape room i la decoració!

Water party & projects.

Bona tarda!

Com anem? Per aquí tot genial!

Avui ens hem despertat amb l’energia i les ganes que ens caracteritzen i hem esmorzat i a les 10 ens hem posat en marxa amb les activitats després de fer una mica de zumba!

Publicat el

Caiacs, escalades i projectes en marxa!!!

Hi everyone!

Ahir a la nit vam gaudir moltíssim amb el joc!! Vam fer un munt de proves diferents (fer piràmides amb gots, explotar els globus dels companys, tombar gots amb una pilota de tenis dins una mitja que penjava del cap...). Vam acabar amb un triple empat d’Aiguamolls, Deltes i Arrossars.

VISITA ALS CAMPS D'ARRÒS

Molt bona tarda!

Com estem? Nosaltres súper bé!

Ens hem despertat amb molta energia i preparadíssim pel dia d’avui al ritme de la música.

Primera Jornada, Primeres Sensacions

Good afternoooooooon!!!

Primer de tot i abans de res, fer-vos saber que tots i totes estem genial, amb moltes ganes de gaudir d’aquests ESTIU ES TEU!!!

La primera nit a l’alberg ha estat genial, hem dormit mooooolt i ens hem llevat amb moltes forces. Els monitors ens han despertat amb l’altaveu ben fort per a començar el dia amb energia i tot seguit anàvem baixant cap al meeting point, on hem començat el dia amb una bona sessió de ZUMBA!

Welcome to Deltebre !!!

Good night families!

Estem molt nerviosos! Avui ha estat el primer contacte amb els nostres companys i monitors. Quan heu marxat hem sopat i aquesta nit hem fet el primer contacte amb l'alberg i també ens han explicat el funcionament del dia a dia, espais, protocols Covid... i ara ja anem cap a dormir, que demà comença l'espectacle i hem d'agafar forces.

Bona nit families! Good night!!!!!