AQUALEÓN AND ADVENTURE PARK DAY!!!!

Coma-ruga Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 13 a 16 anys - al
Publicat el

Good evening families!!!

Ens acostem a l'equador del summercamp i estem més animats que mai!

Ahir a l'hora de dutxes ens vam trobar una carta misteriosa d'algú que ens explicava que vol participar a la Copa Coma-ruga! Nosaltres també hi volem participar i per això ahir, abans de començar el joc de nit, vam començar a entrenar amb la Guiula i els altres dos personatges, que hem descobert que es diuen Lucia i Albert. Bé, doncs el primer entrenament consistia a menjar galetes! Si, si, ho heu sentit bé, menjar galetes, però és que al fons del mar no en saben gaire de menjar galetes, i el Luca i l'Alberto van tenir prou feines per aconseguir-ho!

Després de tot aquest show vam iniciar el joc de nit, el MINUTE TO WIN! Ens ho vam passar super bé, els monitors ens havien preparat unes proves molt divertides que vam haver de superar en tan sols un minut, els guanyadors del joc de nit de TEENS van ser els BRAVADO i de KIDS els AMIKEKO, que van poder escollir una penyora per l'equip perdedor! Sembla que avui hauran de ballar una cançó davant de tothom a l'hora de dinar!!!

Com cada nit vam cantar la goodnight song i a agafar forces!

Avui ens hem aixecat amb molta il·lusió perquè és un dia especial! Els KIDS han anat a l'Aqualeón i els TEENS al AdventurePark!!! Just després d'esmorzar, un autocar ha recollit als KIDS per portar-los cap allà. Un cop allà hem instal·lat les nostres tovalloles a la gespa i de seguida hem anat a saltar pels tobogans! Hem passat un dia inoblidable llençant-nos pels tobogans i nadant a la piscina. Això si, hem acabat molt cansats, aquesta nit caurem rendits al llit!

Per altra banda els TEENS han començat el dia amb English Class, els Bravado han acabat de dissenyar les proves de la seva Gymkana i han escollit on de l'alberg les amagaran! Els Empatio ja estan acabant la seva Oca gegant i també tenen preparades les proves! Això té molt bona pinta! Per últim els Rezisto han construït el rosco pel seu pass the word i ja tenen el show molt avançat!

A la tarda els TEENS han anat al Adventure Park; escalada, tironina, equilibri, semblen tots uns exploradors! Ara ens n'anem a la dutxa i després de sopar farem una dinàmica molt especial: la Relaxing Night!!!

Demà us expliquem com ha anat!

Bye families!!!! See you tomorrow!