Primer dia d'aventures!

Coma-ruga Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 13 a 16 anys - al
Publicat el

Bona tarda famílies!

Ja som aquí un cop més per explicar-vos com estant anant les colònies!

Avui ja hem començat amb les activitats amb molta energia ja de bon matí! Però tot això us ho explicarem una mica més a baix... Primer repassem la nit d’ahir!

Després de sopar ens vam reunir tots per començar l’activitat de nit, però una visita inesperada ens va sorprendre! No sabem d’on venien, però la Arena, la Marina, en Risto, en Luca i en Sebastià, tots molt diferents els uns dels altres i vestits de colors, ens van comentar que estaven buscant un ceptre i estaven bastant preocupats...No sabem res més, veurem què passa!

Després d’aquest moment tant particular, ens vam separar per grups i vam fer una petita reunió per seguir coneixent-nos i repassar com aniran aquests dies que ens venen!

Aviat vam anar a dormir i així poder descansar per poder començar el dia següent al 100%!

Aquest matí alguns grups de “kids” ja han començat amb les activitats esportives i per la tarda han arrancat amb les activitats d’anglès, i els altres grups han començat amb l’anglès pel matí i a la tarda s’han activat amb les esportives!

Anem per parts... Comencem pel matí!

El grup de Lio Kai han estrenat amb l’activitat de caiac, amb un mar ben tranquil que hi havia, han pogut palejar fort i fer una petita ruta juntament amb dinàmiques ben divertides en la que ens podien demostrar el seu equilibri i coordinació!

Els nens i nenes de Hau Hau no han anat al mar... però s’han penjat per les parets! No us preocupeu, anaven ben equipats i protegits per a fer les activitats d’escalada i tir amb arc! Ens han sorprès molt amb les seves habilitats!

El grup de Lilia Kai s’han despertat amb ganes de surfejar onades, així que han agafat les taules de pàdel surf i body board i han baixat cap a la platja! Amb el pàdel no han pogut agafar onades...Però si que han demostrat ser els millors de la platja de Coma-Ruga en pujar a les taules i fer mil i una activitats sense caure!

Per un altre costat, els grups de kids Hoku, Mano i Kohola hem tingut el primer contacte amb les activitats d'anglès. Hem conegut millor als monitors d'anglès amb jocs de coneixença en anglès i hem començat a pensar en el projecte. Ja han sortit idees com una gimcana i un got talent! Demà acabarem de decidir-nos.

I com ja hem dit, per la tarda s’han canviat els papers i les activitats!

Per la tarda, Lio Kai, Hau Hau i Lilia Kai també hem fet la primera activitat amb jocs tant a l'exterior de l'alberg com a l'interior, que veníem cansats de l'esport del matí. Tot i això ens hem activat enseguida i ens ho hem passat molt bé!

Els nens i nenes del grup de Hoku han agafat el relleu dels caiacs i ho han donat tot per demostrar que saben com navegar les aigües de Coma-Ruga!

El grup de Manó s’han quedat al alberg per a fer escalada i tir amb arc. Ens han sorprès molt ja que sense por han pujat tota la paret i després han demostrat que la punteria no és el seu punt feble!

I per últim, el grup de Kohola no han estat menys, han agafat les taules de pàdel i body board i han pogut gaudir de les genials activitats que es poden arribar a fer al mar!

Després de tantes emocions toca descansar, dutxar-se, sopar i preparar-se pel joc de nit... De moment és sorpresa i no us podem explicar quin és! Ja sabeu, demà us ho expliquem tot!

Us esperem demà amb més històries i fotografies!