Torn del 10/07/2022 al 19/07/2022

Disco, festa, gresca i xerinola

Hello everybody!

Last day per aquí a Cabrera però insuperable. Al matí el kids han fet unes super-olimpíades passades per aigua on s'ho han passat d'allò més bé mentre que teens posaven a prova la seva punteria amb el tir amb arc i el seu equilibri amb el slack line. Tot un èxit!

Publicat el
Cabrera de Mar Xanascat | Combinades d'anglès i multiesportives - de de 13 a 16 anys - al

IT'S SHOW TIME

Hola hola!
Avui ha estat un dia molt intens. Sort que ahir vam descansar molt amb la relaxing night. Després d'un bon esmorzar i de la nostra sessió de zumba diaria hem començat les activitats d'anglès. Gairebé tenim els projects acabats. Els kids estan fent el Cabrera's Magazine i un pasapalabra mentre que els teens estan fent el Braçalets Receipes' Book I una macro-gimcana. Tot just després de l'snack, hem jugat tot junts al bingo, on ha guanyat la Leyre! Felicitats!

SORTIDA A BADALONA

Hola hola!
Quin dia més mogut! Avui hem anat fins a l'Espai Mar de Badalona i hem gaudit d'un dia de mar increïble! Al matí hem fet vela i hem fruït de jocs a l'aigua i de dinàmiques a la sorra. A la tarda, després de dinar, hem fet kayak, Bodyboard i Bigsup, un Paddle XXL, amb els nostres grups. Com veureu a les fotos, ens ho hem passat d'allò més bé.
En acabar hem tornat a l'alberg, ens hem dutxat i sopat i estem ja a punt de fer la relaxing night per carregar piles pel dia de demà.
Bona nit i fins demà!

JA HEM PASSAT L'EQUADOR

Good evening!
Ja estem a l'equador de les colònies i els infants i joves no volen que s'acabin!
Avui ha estat un dia tant divertit com calorós. Ens hem llevat ben dora i tot just després d'esmorzar i d'activar-nos amb la nostra sessió de zumba diària ens hem separat entre kids i teens. Els kids han gaudit com mai de les activitats de slackline i de tir amb arc. Per altra banda, els teens han fet unes superolimpíades passades per aigua on acabat tot ben molls.

CLIMBING DAY IN BURRIAC

Hola holaaaa!
Avui ha estat un dia ben complet. Ens hem llevat i, tot just després d'esmorzar, ens hem preparat per a la nostra superexcursió al Castell de Burriac. Ens hem posat crema, hem fet moviments articulars, hem escalfat el cos amb balls de zumba i hem començat a pujar. Hem caminat amb molt bon ritme i en un tres i no res, sense adonar-nos, ja hi erem.

SWIMMING POOL DAY!!

Bona tarda families!
Com estem?
Avui ha estat un dia de no parar. Després d'aixecar-nos ràpidament al ritme de la música com cada dia, hem esmorzat i tot seguit hem començat les activitats d'anglès. Sabeu què és l'among us? Doncs avui hem estat jugant durant la primera part del matí. Després de l'Snack, ens hem dividit en grupets d'anglès i hem seguit amb els nostres superprojectes. No ús desvelarem com els estem fent, però ja us avancem que té molt bona pinta!

Més diversió a Cabrera

Avui els infants i joves s'han despertat a ritme de música i plens d'energia per emprendre el nou dia amb il·lusió. Just després d'esmorzar hem començat amb una mica de zumba per canalitzar l'energia i concentrar-nos per iniciar la primera activitat del matí
Els temes dels projects ja estan enllestits I a partir d'ara ens centrarem a dur-los a terme.

CABRERA I LA CHOCOLATE FACTORY

Hello!

Com esteu? Nosaltres superbé.

No sabeu que va passar ahir després de sopar! Ens va venir una senyora molt adinerada que es deia Teresa amb la seva secretaria demanant-nos si podíem ajudar-la. Es veu que a la fàbrica de xocolata de Torre Ametller, l'Alberg de Cabrera, estava tenint pèrdues de diners i no sabia per què. El seu pare volia vendre la Torre i ella estava molt trista perquè no tindria lloc on passar les vacances. Evidentment vam acceptar ajudar-la. Tot seguit, quan la Teresa va marxar, vam fer el joc de nit.

Benvinguts i Benvingudes al Blog

Benvinguts i benvingudes al blog de les colònies combinades de Cabrera de Mar!

Aquí us explicarem cada dia tot allò que hem viscut i descobert, sense perdre’ns detall, i amb fotos!

Avui hem començat amb una nova aventura per tots aquells i aquelles que han decidit compartir noves experiències i emocions amb l’Estiu és teu!