Torn del 30/06/2022 al 07/07/2022

Dia 6

Avui ja hem completat la setmaneta, per acabar, hem fet una excursió apeu per tot el voltant de l'estany. Hem conegut la llegenda d'en morgat i com es va formar l'estany.

Banyoles | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al

Dia 5

Anem encarant la recta final de les colònies, avui hem tingut un dia d'allò més complert!

Hem començat el matí amb una ruta de BTT en la qual hem pogut observar tota la natura que envolta l'estany i les seves proximitats.

A la tarda per tal de fer una mica més agradable la calor hem fet una gincama d'aigua!

Banyoles | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al

Dia 4

I ja anem acabant el quart dia, avui el cansanci s'ha començat a fer notar, ja que ahir a la nit vam fer un concurs de disfresses i vam anar a dormir un xic tard...

Hem començat el matí fent dragon boat, hem pujat als dracs per navegar les ones de l'estany!

A la tarda ens hem reunit per fer un partit de bèisbol que ha estat molt competit.

Banyoles | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al

Dia 3

Avui ha estat un dia espectacular!

Hem començat el matí convertint-nos en triatletes, en grups de tres hem superat les proves de ciclisme, cursa i natació!

A la tarda hem fet una petita excursió fins a les estunes on hem pogut conèixer les goges (les fades de l'estany) i hem après a fer tir amb arc.

Banyoles | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al

Dia 2

Avui continuem amb el segon dia!

Aquest matí hem fet una sortida amb caiac mentre gaudiem de les vistes de l'estany.

Durant la tarda hem pogut fer un tastet de l'acrosport, han sortit unes figures ben xules!

Banyoles | Multiesportives - de de 8 a 12 anys - al

Dia 1

Arranquem les colònies amb dues activitats motivadores i engrescadores!

Avui hem fet escalada al rocòdrom de palol i s'han convertit en ciclistes professionals.

Ens ho hem passat molt bé i això acaba de començar.