Torn del 17/07/2022 al 24/07/2022

Dia 6

ACABEM DE LA MILLOR MANERA LES COLÒNIES XANASCAT 2022!!!!

Avui ha tocat fer una excursió donant la volta a l'estany de Banyoles (8km), tot explicant històries i llegendes del poble. Quan hem acabat la volta ens hem refrescat al mateix estany i llavors hem anat a dinar un picnic al parc de la Draga.

Després de dinar els nens i nenes han tingut temps lliure per jugar a bàsquet, volei i futbol. Quan hem acabat aquestes activitats hem anat xino-xano a l'alberg i ara estem descansant fins l'hora de sopar.

Banyoles | Multiesportives - de de 13 a 16 anys - al

Dia 5

Acabant genial la setmana!

Hem començat el dia dividint el grup en dos, els quals han fet cada un activitats diferents. Una part del grup ha anat a l'Escola Nostra a fer escalada en un rocòdrom exterior i la resta de grup ha fet caiac.

Després de dinar i de descansar una estona, hem unificat el grup i hem anat tots plegats a les Estunes a realitzar dos activitats diferents: espeleologia i tir amb arc.

Toca sopar i agafar energia per demà!

Banyoles | Multiesportives - de de 13 a 16 anys - al

Dia 4

Arribant a la recta final de la setmana!

Per combatre la calor d'avui de la millor manera hem anat a fer caiac a l'Estany de Banyoles. Hem agafat caiacs amb parelles i ens hem endinsat a l'estany tot fent diferents proves i activitats. Amb la resta de grup hem fet una competició d'acrosport per comprovar el nostre nivell de coordinació grupal i equilibri.

Després de dinar i agafar forces hem anat tots junts al parc de la Draga a fer beisbol.

I ara... cap a sopar i a fer una gimcana a la Plaça Major!

Banyoles | Multiesportives - de de 13 a 16 anys - al

Dia 3

I arribem a la mitja semana de colònies a tope!

Ens hem despertat i hem esmorzat per agafar energia. Seguidament, una part del grup ha realitzat diferents proves de les Olimpiades 2022 de Banyoles: triple salt, llançament de disc, cursa de relleus, etc. Mentre que l'altre part de companys han agafat les bicis i han fet la volta a l'estany de Banyoles per conèixer l'entorn.

Després de dinar hem descansat una estona i hem seguit amb les activitats multiesportives. A les 17h s'ha començat un triatló amb grups de tres persones, les quals nedaven, corrien i anaven amb bici.

Banyoles | Multiesportives - de de 13 a 16 anys - al

Dia 2

Segon dia de colònies i seguim amb les piles carregades!

Després d'un bon esmorzar a l'alberg ens hem dividit amb dos grups per realitzar les activitats. El grup que ahir no va fer Dragon Boat, avui ha pogut gaudir d'aquesta activitat aquàtica divertidíssima a l'estany. Amb l'altre grup hem anat fins al parc de la Draga i hem realitzat diferents proves de la modalitat d'acrosport (coordinació i equilibri en grup).

Ens ho hem passat d'allò més bé i hem anat a dinar.

Banyoles | Multiesportives - de de 13 a 16 anys - al

Dia 1

Primer dia d'activitats i ens ho hem passat GENIAL!

De bon matí mig grup ha anat a escalar a un rocòdrom exterior i la resta de grup ha realitzat l'activitat aquàtica de Dragon Boat. Després d'aquestes activitats matinals ens hem refrescat una mica a l'estany de Banyoles i hem anat a dinar.

Després de dues hores lliures, hem agafat les coses i hem fet dues activitats més. Un grup ha fet olimpiades a un parc del poble i l'altre ha vorejat l'estany amb bici.

Hem recollit i ja som l'alberg a punt de sopar!