Els paquets d'ESC Neu queden posposats i no es troben disponibles mentre duri el confinament.
Amb l'arribada de la neu també arriben les activitats de l'ESC NEU i els seus avantatges per a que gaudiu al màxim dels dies de fred.
A la neu s’hi pot gaudir de moltes maneres diferents... Vine i prova totes les activitats que t’oferim!
Podràs esquiar, és clar, però també podràs endinsar-te al món de la neu com mai no t’hi havies submergit.
Pack clàssic: Inclou 2 dies de forfet a l'estació d'esquí d'Espot Port Ainé i una nit d’alberg en règim de pernoctació i esmorzar, mitja pensió o pensió completa.
Adult: a partir de 15 anys
Infant: de 7 a 14 anys (ambdós inclosos)
Alberg de Tremp Xanascat
Veure itinerari fins a pistes
ADULT:
Des de 53,95 €
INFANT:
Des de 45,15 €
Alberg Escola de Piragüisme de Sort
Veure itinerari fins a pistes
ADULT:
Des de 59,60 €
INFANT:
Des de 50,80 €
Preus en temporada baixa alberg-estació segons franja d'edat indicada. Consulteu preus per altres temporalitats.
INCLOU:
- 2 forfets a Espot - Port Ainé
- 1 nit en règim de pernoctar-esmorzar a l'alberg escollit.
- IVA
NO INCLOU:
- Impost turístic
- Transport
- Assegurança de pistes
- Els infants fins a 3 anys tenen un descompte del 100% sobre la pernoctació i l'esmorzar i un 50% de descompte en els àpats.
- Els infants de 4 a 6 anys tenen un descompte del 50% en els serveis de pernoctació i àpats.
- Els infants de 7 a 13 anys tenen un descompte del 25% en els serveis de pernoctació i àpats.
Informació actualitzada: Novembre 2019.